Μια εμπειρία για όλες τις αισθήσεις



ΜΙΑ ΕΜΠΕΙΡΊΑ ΓΙΑ ΌΛΕΣ ΤΙΣ ΑΙΣΘΉΣΕΙΣ


Το δανέζικο MENU μας προσκάλεσε να επισκεφθούμε το Audo τους. Ήμασταν έτοιμοι, ενθουσιασμένοι και επιβιβαστήκαμε στο τρένο στη Δυτική Γιουτλάνδη. Με την άφιξη στο Nordhavnen και με τη θέα ενός όμορφου, καμένου κόκκινου κτιρίου, μας υποδέχεται το Audo της MENU, το οποίο είναι ένα από τα παλαιότερα κτίρια στο Nordhavnen - τι σημαίνει αυτό το Audo στην πραγματικότητα, μάθαμε κατά τη διάρκεια της ημέρας.

AUDO - Ab Uno Disce Omnes - From One, Learn All

Ήταν πρωί, γκρίζος και μουντός καιρός, αλλά το καλωσόρισμα στη ρεσεψιόν ήταν μια ακτίνα ηλιοφάνειας και νιώσαμε αμέσως ευπρόσδεκτοι και σαν στο σπίτι μας. Στο χώρο υποδοχής, μας υποδέχτηκαν όμορφοι, φυσικοί και ζεστοί τόνοι, μια βουή από επισκέπτες που εργάζονταν στο όμορφο περιβάλλον και επισκέπτες που απλά πέρασαν για ένα φλιτζάνι καφέ.


MENU - μια οικογενειακή ιστορία

Μεταφερθήκαμε στη μεγάλη σκάλα, η οποία με έναν πολύ φυσικό τρόπο αποτελεί σχεδόν την καρδιά του εσωτερικού σχεδιασμού. Αν είναι οι όμορφες λεπτομέρειες ή η περιέργεια να δείτε περισσότερα που σας τραβάει, κανείς δεν ξέρει...

Ένα καλωσόρισμα από τη MENU και στη συνέχεια ξεκίνησε η πρώτη παρουσίαση από τον Joachim Kornbek Hansen - 3η γενιά. Μια ιστορία με ρίζες μέχρι το 1978, όταν η εταιρεία ήταν στην πραγματικότητα ένα εργοστάσιο χάλυβα (Norup Stålfabrik). Ο παππούς του Joachim εργαζόταν στο εργοστάσιο χάλυβα και του δόθηκε η επιλογή να χάσει τη δουλειά του - το βιοπορισμό του - ή να αγοράσει τα απομεινάρια του εργοστασίου. Ο παππούς του εκτιμούσε την οικογένεια και την ασφάλεια του σταθερού εισοδήματος. Με περήφανο βλέμμα και κάποια νοσταλγία, ο Joachim μας λέει ότι οι παππούδες του χρειάστηκε να βάλουν ενέχυρο ένα χρυσό ρολόι για να βρουν το κεφάλαιο για να αναλάβουν το εργοστάσιο χάλυβα. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι πρόκειται για μια περήφανη οικογενειακή ιστορία και ότι το χρυσό ρολόι, το οποίο βρίσκεται ακόμη στην κατοχή της οικογένειας, αποτέλεσε το σκηνικό για αυτή την περιπέτεια και πολλές υπέροχες ιστορίες για φίλους και συγγενείς - και τώρα μοιράζεται και μαζί μας.

Ο παππούς, Simon Hansen, ήταν πρωτίστως άνθρωπος των οικονομικών και είχε ως γνώμονα να βάλει ψωμί στο τραπέζι για την οικογένεια και να εξασφαλίσει το μέλλον της. Εκείνη την εποχή, η εταιρεία δεν είχε φιλοδοξίες για μια διεθνή περιπέτεια.

Ο πατέρας του Joachim, Bjarne Hansen, έγινε η δεύτερη γενιά της οικογενειακής επιχείρησης και μαζί του το όραμα πήρε πραγματικά μπρος. Με το όραμα του Bjarne ξεκίνησε η συνεργασία με εξωτερικούς σχεδιαστές - μια στρατηγική που συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Στην αρχή, αυτό που σήμερα γνωρίζουμε ως MENU ήταν κυρίως γνωστό για μικρότερα αξεσουάρ, κυρίως για την κουζίνα.
MENU; ένα όνομα, ένα εμπορικό σήμα, μια σύμπτωση

MENU; ένα όνομα, ένα εμπορικό σήμα, μια σύμπτωση

Αν, όπως εμείς, έχετε αναρωτηθεί για το όνομα - και ίσως ακόμη περισσότερο τώρα που γνωρίζουμε ότι όλα ξεκίνησαν ως εργοστάσιο χάλυβα και αργότερα έγιναν αξεσουάρ κουζίνας, λοιπόν, στην πραγματικότητα είναι περισσότερο σύμπτωση παρά οτιδήποτε άλλο.

Τη δεκαετία του 1980 και του 90, ο σχεδιαστής Bent Falk βρισκόταν σε διακοπές στην Ελλάδα. Βρήκε μια τσίγκινη πινακίδα με τη λέξη MENU πάνω της. Το βρήκε λίγο αστείο και το έφερε στο σπίτι του στη Δανία. Το MENU έγινε μέρος της ιστορίας ήδη από τότε, αλλά αρχικά ως σειρά. Όταν η εταιρεία άλλαξε στυλ και κατεύθυνση, το όνομα MENU δεν ξεχάστηκε εντελώς. Το MENU είχε έναν ωραίο ήχο και με λίγη έρευνα ανακαλύφθηκε ότι στα γαλλικά σημαίνει "λεπτομέρειες". Τώρα δεν υπήρχε καμία αμφιβολία! Ήταν το όνομα που θα διαμόρφωνε το μέλλον.

Καθώς καθόμαστε και ακούμε και κρατάμε πρόθυμα σημειώσεις, δεν μπορείτε παρά να εντυπωσιαστείτε και να ερωτευτείτε την ιστορία του MENU.

Το Audo - τώρα και στο μέλλον!

Με το The Audo, έγιναν πολλές καταπληκτικές σκέψεις, οι οποίες ταιριάζουν απόλυτα με το DNA που θέλει να έχει η MENU ως μάρκα. Μετά από μια υπέροχη ιστορία για το Audo, αφεθήκαμε ελεύθεροι και έτοιμοι να εξερευνήσουμε μόνοι μας. Είμαστε εντυπωσιασμένοι- είναι τόσο όμορφο αισθητικά και αισθάνεσαι σαν στο σπίτι σου. Κάθε λεπτομέρεια είναι μελετημένη, καλά μελετημένη και εναρμονισμένη με το υπόλοιπο εσωτερικό.

Το όραμα ήταν να θολώσουν τα όρια μεταξύ του χώρου εργασίας και του σπιτιού. Ο Joachim εξήγησε ότι με το Connected Spaces, θέλουν να μας δώσουν ΟΛΟΚΛΗΡΗ την εμπειρία και να δείξουν τη μάρκα στη λειτουργία της. Η περιήγηση στα προϊόντα της MENU πρέπει να είναι μια εμπειρία. Μέσα σε μόλις μία ώρα, κατάφεραν να μας αφήσουν να ζήσουμε την εμπειρία της MENU. Ο καφές σερβιρίστηκε σε ένα δοχείο της MENU, πίνουμε από ποτήρια της MENU, καθόμαστε σε έναν μεγάλο, όμορφο αρθρωτό καναπέ της MENU και τα μάτια μας τραβήχτηκαν σε όμορφα φωτιστικά και αξεσουάρ της MENU. Το MENU έχει πραγματικά μπει στο πετσί μας - και βρισκόμαστε εδώ μόνο για μια ώρα.

Το Audo προσφέρει κάτι για όλους, ανεξάρτητα από τον λόγο της επίσκεψής σας.
Χρειάζεστε μια ξεχωριστή διανυκτέρευση; Τότε κλείστε ένα δωμάτιο στο ξενοδοχείο, πάρτε πρωινό στο καφέ, περιηγηθείτε στο κατάστημα για συναρπαστικά προϊόντα, δείτε τη βιβλιοθήκη ή χρησιμοποιήστε το ως χώρο εργασίας σας για την ημέρα - ο καφές είναι εξαιρετικός, η ατμόσφαιρα και το περιβάλλον φανταστικά. Με όραμα τη δημιουργία ενός "χώρου" όπου μπορούμε να είμαστε μαζί και να εμπνεόμαστε, δεν μπορείτε παρά να εντυπωσιαστείτε, να συγκλονιστείτε και να γοητευτείτε - η αποστολή ολοκληρώθηκε.

"Θέλουμε να κάνουμε τον κόσμο καλύτερο."
Το Audo είναι μια ευέλικτη παιδική χαρά.

MENU; μια μάρκα σχεδιαστών

Με τρεις σαφείς και διακριτές σχεδιαστικές αξίες, η στρατηγική για το πώς πρέπει να είναι ένα προϊόν MENU. Μια στρατηγική που ξεκίνησε σοβαρά το 2010, όταν η MENU εισήγαγε το στυλ Soft Minimalism: Ένα στυλ που είναι ζεστό, απαλό και οικείο. Ζεστό στα χρώματα, τις αποχρώσεις και τα υλικά του- απαλό στην έκφρασή του- οικείο με τον δανέζικο τρόπο - όπου μπορούμε ίσως να βάλουμε κρυφά τη δανέζικη λέξη "hygge". Με το Soft Minimalism, θέλουν να δημιουργήσουν σχέδια που είναι αυστηρά αλλά άνετα.

Οι τρεις σχεδιαστικές αξίες περιγράφονται ως εξής:
1. Clean - Μια πινελιά Soft Minimalism και απλή ομορφιά
2. Clever - Καλά μελετημένες λεπτομέρειες, λειτουργικές και καινοτόμες
3. Φυσικό - Ουδέτεροι τόνοι, ζεστά χρώματα, μοντέρνα, διακριτικά και φυσικά


Και το MENU είναι όμορφο, λειτουργεί και οι αποχρώσεις είναι ζεστές - θέλετε να μείνετε καθισμένοι στον μεγάλο αρθρωτό καναπέ και είναι σχεδόν δύσκολο να μην μείνετε για λίγο.
Μια καταπληκτική εμπειρία

Μια καταπληκτική εμπειρία

Πλούσιοι σε εντυπώσεις και εμπειρίες, είμαστε έτοιμοι να αποσυρθούμε στο δωμάτιο του ξενοδοχείου μας. Το Audo του MENU παίρνει όλες τις συστάσεις μας. Αν βρίσκεστε στην Κοπεγχάγη, περάστε από εκεί και απολαύστε ένα καλό φλιτζάνι καφέ.

The Audo
Århusgade 130
2150 Κοπεγχάγη
Τηλέφωνο: +45 31 26 30 80

Διαβάστε περισσότερα για το τι προσφέρει το The Audo στην ιστοσελίδα του: theaudo.com!