Σ.Ε.

Τα πέντε κορυφαία

Γιατί δεν έχω λάβει επιβεβαίωση παραγγελίας?
Εάν δεν έχετε λάβει επιβεβαίωση παραγγελίας μέσω ταχυδρομείου, είναι πιθανό η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας να έχει καταχωρηθεί λανθασμένα. Επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών - μπορούν να προβούν γρήγορα σε διόρθωση.

Πότε θα χρεωθώ για την αγορά μου?
Δεν θα χρεωθείτε για την αγορά σας μέχρι να αποσταλεί η παραγγελία σας από την αποθήκη μας.

Πότε θα παραδοθεί η παραγγελία μου?
Παραδίδουμε σε όλο τον κόσμο και αποστέλλουμε μέσω DPD, UPS, GLS και DSV. Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από τη διεύθυνση παράδοσης, καθώς και από το αν το προϊόν είναι σε απόθεμα στο χρώμα/την παραλλαγή που επιθυμείτε. Οι ειδικές παραγγελίες μπορεί να αυξήσουν τον χρόνο παράδοσης - μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σχετικά με τον αναμενόμενο χρόνο παραγωγής στις επιμέρους περιγραφές των προϊόντων.

Εάν είναι δυνατόν, η παραγγελία σας θα αποσταλεί την ίδια ημέρα που θα δώσετε την παραγγελία σας.

Διαθέτει το Lampemesteren.hu ένα κατάστημα με κεραμίδια?
Ναι - διαθέτουμε καταστήματα/εκθετήρια στην Κοπεγχάγη και στα κεντρικά μας γραφεία στο Ringkøbing της Δανίας.

Τι γίνεται αν υπάρχει πρόβλημα με το προϊόν που έχω παραγγείλει?
Ο γρηγορότερος και ευκολότερος τρόπος για να προβάλετε μια αξίωση είναι να χρησιμοποιήσετε τον μοναδικό σύνδεσμο κατάστασης παραγγελίας που λάβατε μετά την παραγγελία σας. Απλώς κάντε κλικ στο "Claim" (Αξίωση) στο κάτω μέρος της σελίδας κατάστασης και ακολουθήστε τις οδηγίες. Όταν λάβουμε την αξίωσή σας, κάποιος από την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας θα την επεξεργαστεί και θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό.

Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τον κωδικό έκπτωσής μου?

1.Βάλτε το προϊόν στο καλάθι αγορών σας
2.Μεταβείτε στο καλάθι αγορών
Στο βήμα 1 θα δείτε ένα πλαίσιο όπου μπορείτε να εισάγετε τον κωδικό έκπτωσης/την κάρτα δώρου
4.Εισαγάγετε τον κωδικό και κάντε κλικ στο "Ενημέρωση" για να τον ενεργοποιήσετε.

Μπορείτε να δείτε τι ακριβώς πρέπει να κάνετε στο παρακάτω βίντεο:

Αγορές & παραγγελία

Πώς μπορώ να κάνω μια παραγγελία?
Όταν βρείτε αυτό που ψάχνετε...

1) Βάλτε το προϊόν στο καλάθι αγορών σας κάνοντας κλικ στο 'ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ'. Θα δείτε μια κόκκινη μπάρα στην επάνω δεξιά γωνία της οθόνης σας που γράφει 'ΚΑΛΑΘΙ'. Κάντε κλικ στο 'ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ' για να ολοκληρώσετε την αγορά σας.

2) Τώρα έχετε δύο επιλογές - 'ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ' ή 'ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ'. Εδώ μπορείτε επίσης να εισάγετε έναν κωδικό έκπτωσης ή να χρησιμοποιήσετε μια δωροκάρτα, να επιλέξετε μια μέθοδο αποστολής ή να προσθέσετε σχόλια στην παραγγελία σας. Όταν είστε έτοιμοι να προχωρήσετε, κάντε κλικ στο 'ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ'.

3) Εδώ μπορείτε να εισάγετε τα προσωπικά σας στοιχεία ή να συνδεθείτε αν είστε ήδη εγγεγραμμένος πελάτης. Μπορείτε επίσης να εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο ή να προσθέσετε μια διαφορετική διεύθυνση παράδοσης. Για να συνεχίσετε πρέπει να αποδεχτείτε τους όρους και τις προϋποθέσεις μας. (Μπορείτε να τους διαβάσετε κάνοντας κλικ στον κόκκινο σύνδεσμο.) Κάντε κλικ στο 'ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ'.

4) Τώρα έχετε τη δυνατότητα να κάνετε αλλαγές στη διεύθυνση χρέωσης/παράδοσης ή στη μέθοδο αποστολής. Επιλέξτε τη μέθοδο πληρωμής που προτιμάτε και κάντε κλικ στο 'ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ'.

5) Εάν πληρώνετε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα ή με PayPal, εισαγάγετε τις απαιτούμενες πληροφορίες και ακολουθήστε τις οδηγίες. Όταν ολοκληρωθεί η αγορά, βλέπετε την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας. (Εάν πληρώνετε μέσω τιμολογίου ή τραπεζικής μεταφοράς, θα προχωρήσετε απευθείας στην επιβεβαίωση).

Τι γίνεται αν δεν έχω βρει αυτό που ψάχνω?
Μπορείτε να αναζητήσετε προϊόντα με διάφορους τρόπους:

1) Στο επάνω μέρος της σελίδας υπάρχει ένα πεδίο αναζήτησης. Εκεί μπορείτε να αναζητήσετε ένα συγκεκριμένο φωτιστικό ("PH 5"), ένα στυλ ή τύπο ("φωτιστικά εξωτερικού χώρου"), έναν σχεδιαστή ή παραγωγό ("Artemide") ή ακόμη και ένα χρώμα.

2) Στο κύριο μενού θα βρείτε συνδέσμους για να περιηγηθείτε σε ολόκληρη την επιλογή μας καθώς και στις νέες αφίξεις, τα προϊόντα σε πώληση, τη μάρκα, τους σχεδιαστές καθώς και πολλές προτάσεις έμπνευσης και άρθρα.

3) Συχνά θα βλέπετε μια ενότητα αναζήτησης στην αριστερή πλευρά της σελίδας, όπου μπορείτε να φιλτράρετε την αναζήτησή σας με βάση τον τύπο, το χρώμα, το υλικό και πολλά

Τι γίνεται αν εξακολουθώ να είμαι μπερδεμένος?
Επικοινωνήστε μαζί μας στο +30 800 493 822 222 ή στο info@lampemesteren.gr - ένα μέλος της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών θα χαρεί να σας βοηθήσει!
Αυτήν τη στιγμή η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να χειριστεί μόνο τα ερωτήματα που αποστέλλο

Πληρωμή

Πώς μπορώ να πληρώσω την π
Στο Lampemesteren.gr δεχόμαστε πληρωμές μέσω VISA και Mastercard. Δεχόμαστε επίσης το PayPal και τις τραπεζικές μεταφορές. Θα μπορείτε να δείτε τις σχετικές χρεώσεις πληρωμής πριν επιβεβαιώσετε την παραγγελία σας.
Όταν πληρώνετε με πιστωτική κάρτα, αποσύρουμε το δεσμευμένο ποσό στο λογαριασμό σας εντός 2 τραπεζικών ημερών.

Μπορώ να πληρώσω όταν παραδίδεται η παραγγελία μου?
Πληρωμή με Αντικαταβολή (Τέλος: 3 EUR)
Για την πληρωμή με αντικαταβολή, παρακαλείστε να λάβετε υπόψη τα εξής:
- Το συνολικό ποσό της παραγγελίας καταβάλλεται απευθείας στον ταχυμεταφορέα που παραδίδει την παραγγελία.
- Δεν είναι δυνατή η πληρωμή με αντικαταβολή για ποσά άνω των 499 EUR
- Είναι δυνατή μόνο η επιλογή της UPS για τη διεκπεραίωση της αποστολής.
- Δεν είναι δυνατή η πληρωμή με αντικαταβολή για παραγγελίες που περιέχουν ένα προϊόν τόσο μεγάλο που απαιτεί εξειδικευμένη μεταφορά.

Μπορώ να κάνω μια παραγγελία μέσω ταχυδρομείου ή φαξ?
 Όχι. Για λόγους ασφαλείας δεν μπορούμε να δεχτούμε παραγγελίες μέσω ταχυδρομείου ή φαξ. Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας θα σας καθοδηγήσει ευχαρίστως στη διαδικασία στο διαδικτυακό 
μας κατάστημα, αλλά θα πρέπει να κάνετε την

Είναι ασφαλής η πληρω
Απολύτως. Επειδή η ασφάλεια αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα στο Lampemesteren.gr, όλη η επικοινωνία μεταξύ των κατόχων καρτών και του συστήματος πληρωμών μας πραγματοποιείται μέσω κρυπτογραφημένης σύνδεσης SSL (Secure Socket Layer). Με άλλα λόγια, μόνο η Nets - η οποία συλλέγει τις ψηφιακές πληρωμές για λογαριασμό μας - έχει πρόσβαση στα δεδομένα σας. Το μόνο που θα 

Τι έγγραφα θα λάβω?
Μόλις εγκρίνετε την παραγγελία σας, θα σας στείλουμε μια επιβεβαίωση παραγγελίας που θα αναφέρει τι έχετε παραγγείλει και τι έχετε πληρώσει. Αποθηκεύστε ή/και εκτυπώστε αυτήν την επιβεβαίωση, καθώς χρησιμεύει επίσης ως 


Ναυτιλία & παράδοση

Πότε θα παραδοθεί η παραγγελία μου?
Παραδίδουμε σε όλο τον κόσμο και αποστέλλουμε μέσω DPD, UPS, GLS και DSV. Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από τη διεύθυνση παράδοσης, καθώς και από το αν το προϊόν είναι σε απόθεμα στο χρώμα/την παραλλαγή που επιθυμείτε. Οι ειδικές παραγγελίες μπορεί να αυξήσουν τον χρόνο παράδοσης - μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σχετικά με τον αναμενόμενο χρόνο παραγωγής στις επιμέρους περιγραφές των προϊόντων.

Μπορώ να παραδώσω την παραγγελία μου σε άλλη διεύθυνση από τη διεύθυνση χρέωσης?
Ναι. Έχετε τη δυνατότητα να καταχωρίσετε μια διαφορετική διεύθυνση παράδοσης κατά τη διαδικασία παραγγελίας.

Μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση παράδοσης αφού κάνω την παραγγελία μου?
Για να αλλάξετε τη διεύθυνση παράδοσης, απλώς χρησιμοποιήστε τον μοναδικό σύνδεσμο κατάστασης παραγγελίας σας, αλλά έχετε υπόψη σας ότι δεν μπορείτε να κάνετε αλλαγές σε μια παραγγελία μετά την τιμολόγησή της.

Τι συμβαίνει εάν η παραγγελία μου εξαφανιστεί κατά τη μεταφορά?
Εάν η εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης έχει παρέλθει και δεν έχετε παραλάβει την παραγγελία σας, επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας - θα χαρούν να ερευνήσουν και να μάθουν τι συνέβη στο πακέτο σας. Απλά στείλτε μας ένα μήνυμα στο info@lampemesteren.gr ή καλέστε μας στο +30 800 493 822 222.
Αυτήν τη στιγμή η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να χειριστεί μόνο τα ερωτήματα που αποστέλλονται στα αγγλικά.

Επιστροφές & αξιώσεις

Τι γίνεται αν η συσκευασία έχει υποστεί ζημιά κατά την παράδοση της παραγγελίας μου?
Όταν παραλάβετε την παραγγελία σας, ελέγξτε για τυχόν ορατές ζημιές. Εάν η συσκευασία είναι κατεστραμμένη ή εάν δείτε οποιαδήποτε άλλα σημάδια ελαττώματος, είτε αποδεχτείτε την παράδοση με την επιφύλαξη τυχόν ζημιών στο περιεχόμενο της συσκευασίας είτε αρνηθείτε εντελώς την παράδοση και αφήστε τη μεταφορική εταιρεία να μας επιστρέψει τη συσκευασία.

Μπορώ να υποβάλω αξίωση για ελαττωματικό προϊόν?
Όταν ψωνίζετε από το Lampemesteren.gr μπορείτε να προβάλετε αξίωση για τυχόν ελαττώματα που προκύπτουν εντός 24 μηνών από τη στιγμή της αγοράς. Θα σας επιστρέψουμε την τιμή αγοράς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής, εφόσον η αξίωση εγκριθεί.

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν με το οποίο δεν είμαι ικανοποιημένος?
Ναι, μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν έως και 100 ημέρες μετά την παραλαβή του και να λάβετε επιστροφή της τιμής του προϊόντος μείον τα έξοδα αποστολής.

Όταν επιστρέφετε ένα προϊόν επειδή αλλάξατε γνώμη, πληρώνετε τα έξοδα αποστολής.

Εάν το προϊόν εγκαταστάθηκε ή παρουσιάζει σημάδια χρήσης, φθοράς ή ζημιάς, διατηρούμε το δικαίωμα να απορρίψουμε την επιστροφή.
Μάθετε περισσότερα για τις απαιτήσεις εδώ.

Μάθετε περισσότερα για τις επιστρέφει εδώ.

Μάθετε περισσότερα για τις επιστροφές εδώ.