Πού είναι το πακέτο μου αυτήν τη στιγμή?

Όταν η παραγγελία σας φύγει από την αποθήκη μας, θα λάβετε μια επιβεβαίωση αποστολής που περιέχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να παρακολουθείτε το πακέτο σας 24 ώρες το 24ωρο.
Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με την αποστολή ή την παράδοση, επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας στο info@lampemesteren.gr ή στο +30 800 493 822 222.

Αυτήν τη στιγμή η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να χειριστεί μόνο τα ερωτήματα που αποστέλλονται στα αγγλικά.

Δεν έχω παραλάβει το πακέτο μου - τι μπορώ να κάνω?

Εάν η εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης έχει παρέλθει και δεν έχετε παραλάβει την παραγγελία σας, επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας - θα χαρούν να ερευνήσουν και να μάθουν τι συνέβη στο πακέτο σας. Απλά στείλτε μας ένα μήνυμα στο info@lampemesteren.gr ή καλέστε μας στο +30 800 493 822 222.
Αυτήν τη στιγμή η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να χειριστεί μόνο τα ερωτήματα που αποστέλλονται στα αγγλικά.

Έχετε άλλες ερωτήσεις σχετικά με την αποστολή και την παράδοση?

Επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας στο info@lampemesteren.gr ή στο +30 800 493 822 222 - θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε. Αυτήν τη στιγμή η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να χειριστεί μόνο ερωτήματα που αποστέλλονται στα αγγλικά.