Επιθεωρήστε το περιεχόμενο του πακέτου σας αμέσως μόλις αυτό φτάσει. Βεβαιωθείτε ότι παραλάβατε το σωστό προϊόν, άθικτο και ότι δεν λείπει τίποτα από την αποστολή. Εάν δεν το κάνετε αυτό εντός εύλογου χρονικού διαστήματος (δύο ημέρες) μετά την παράδοση, το Lampemesteren.gr δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνο για τυχόν ζημιές. Εάν το πακέτο ή/και το περιεχόμενό του έχουν υποστεί ζημιά κατά την παράδοση, θα πρέπει να ανοίξετε μια αξίωση μέσω του μοναδικού συνδέσμου που λάβατε μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας - απλά κάντε κλικ στην επιλογή "Αξίωση" στο κάτω μέρος της σελίδας κατάστασης και ακολουθήστε τις οδηγίες. Θα χρειαστείτε φωτογραφίες τόσο της εξωτερικής όσο και της εσωτερικής συσκευασίας - συμπεριλαμβανομένης της ετικέτας αποστολής - καθώς και της ίδιας της ζημιάς.
Το Lampemesteren.gr δεν ευθύνεται για προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά. Συσκευάζουμε πάντα την παραγγελία σας με μεγάλη προσοχή για να ελαχιστοποιήσουμε τυχόν ζημιές κατά τη μεταφορά.
Επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή προβλήματα. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω ταχυδρομείου (
info@lampemesteren.gr), ζωντανής συνομιλίας ή τηλεφώνου. Αυτήν τη στιγμή η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να χειριστεί μόνο ερωτήματα που αποστέλλονται στα αγγλικά.