Αποστολή και παράδοση

Χρόνοι παράδοσης

Λάβετε υπόψη ότι οι χρόνοι παράδοσης είναι κατευθυντήριες γραμμές που βασίζονται στους εκτιμώμενους χρόνους παράδοσης που λαμβάνουμε από τους σχετικούς προμηθευτές. Περιστασιακά, μεμονωμένα προϊόντα βρίσκονται προσωρινά σε αναμονή, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει καθυστερήσεις - αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τα ανταλλακτικά και για τους προμηθευτές που εδρεύουν στο εξωτερικό. Μπορείτε πάντα να χρησιμοποιείτε τον μοναδικό σύνδεσμο που λάβατε μετά την παραγγελία σας για να ενημερώνεστε για την κατάστασή της.

Αποστολή και παράδοση

Παραδίδουμε σε όλο τον κόσμο και εκτός αν ζητηθεί διαφορετικά, αποστέλλουμε μέσω DPD, GLS, UPS και DSV. Προσφέρουμε δωρεάν αποστολή εντός της ΕΕ για παραγγελίες αξίας 99 EUR και άνω. Για παραγγελίες κάτω των 99 EUR εντός της ΕΕ η χρέωση αποστολής είναι 12 EUR. Όλες οι άλλες χρεώσεις αποστολής υπολογίζονται ανάλογα με τη διεύθυνση παράδοσης. Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται επίσης από τη διεύθυνση παράδοσης, καθώς και από το αν το προϊόν είναι σε απόθεμα στο χρώμα/την παραλλαγή που επιθυμείτε. Οι ειδικές παραγγελίες μπορεί να αυξήσουν τον χρόνο παράδοσης - μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σχετικά με τον αναμενόμενο χρόνο παραγωγής στις επιμέρους περιγραφές των προϊόντων.
Δεν είμαστε υπεύθυνοι για καθυστερήσεις που προκαλούνται από τις εταιρείες αποστολής.
Αποστέλλουμε όλα τα εμπορεύματά μας μέσω ταχυδρομείου δεμάτων. Αυτό καθιστά δυνατή την παρακολούθηση των πακέτων σε περίπτωση που προκύψουν προβλήματα ή καθυστερήσεις.
Για αποστολές εκτός της ΕΕ, να γνωρίζετε ότι η παραγγελία σας ενδέχεται να καθυστερήσει κατά τον εκτελωνισμό και ότι δεν είμαστε υπεύθυνοι για καθυστερήσεις που σχετίζονται με το τελωνείο. Εσείς είστε υπεύθυνοι για τυχόν τελωνειακούς δασμούς ή τέλη εισαγωγής.

Ελέγξτε την παράδοση

Επιθεωρήστε το περιεχόμενο του πακέτου σας αμέσως μόλις αυτό φτάσει. Βεβαιωθείτε ότι παραλάβατε το σωστό προϊόν, άθικτο και ότι δεν λείπει τίποτα από την αποστολή. Εάν δεν το κάνετε αυτό εντός εύλογου χρονικού διαστήματος (δύο ημέρες) μετά την παράδοση, το Lampemesteren.gr δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνο για τυχόν ζημιές. Εάν το πακέτο ή/και το περιεχόμενό του έχουν υποστεί ζημιά κατά την παράδοση, θα πρέπει να ανοίξετε μια αξίωση μέσω του μοναδικού συνδέσμου που λάβατε μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας - απλά κάντε κλικ στην επιλογή "Αξίωση" στο κάτω μέρος της σελίδας κατάστασης και ακολουθήστε τις οδηγίες. Θα χρειαστείτε φωτογραφίες τόσο της εξωτερικής όσο και της εσωτερικής συσκευασίας - συμπεριλαμβανομένης της ετικέτας αποστολής - καθώς και της ίδιας της ζημιάς.
Το Lampemesteren.gr δεν ευθύνεται για προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά. Συσκευάζουμε πάντα την παραγγελία σας με μεγάλη προσοχή για να ελαχιστοποιήσουμε τυχόν ζημιές κατά τη μεταφορά.
Επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή προβλήματα. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω ταχυδρομείου (info@lampemesteren.gr), ζωντανής συνομιλίας ή τηλεφώνου. Αυτήν τη στιγμή η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να χειριστεί μόνο ερωτήματα που αποστέλλονται στα αγγλικά.

Επιστροφή

Οι επιστροφές στην ΕΕ κοστίζουν 15 € ανά ετικέτα επιστροφής, αλλά ενδέχεται να χρεωθείτε περισσότερο σε περίπτωση αποστολών σε παλέτες και υπερμεγέθεις αποστολές. Οι επιστροφές εκτός ΕΕ θα χρεώνονται με βάση το μέγεθος των δεμάτων επιστροφής ή των παλετών. Εάν η επιστροφή κοστίζει περισσότερο από 15 €, η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών θα επικοινωνήσει μαζί σας μέσω email. Είστε επίσης ευπρόσδεκτοι να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω chat, email info@lampemesteren.gr ή τηλεφωνικά στο +30 800 493 822 222 για μια προσφορά επιστροφής - παρακαλούμε δώστε τον αριθμό παραγγελίας σας.