Επιστροφές

Πώς μπορώ να πάρω πίσω τα χρήματά μου;

Θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας μόλις λάβουμε και επεξεργαστούμε την επιστροφή σας. Λάβετε υπόψη σας ότι σε περιόδους υψηλής κίνησης το τμήμα επιστροφών μπορεί να χρειαστεί 7-10 ημέρες για να επεξεργαστεί μια επιστροφή.

Ο χρόνος που θα χρειαστεί για την επιστροφή χρημάτων μετά από αυτό το σημείο εξαρτάται από τον τρόπο με τον οποίο έχετε πληρώσει για το προϊόν:

Πιστωτική/χρεωστική κάρτα: 2-5 εργάσιμες ημέρες αφού επεξεργαστούμε την επιστροφή σας.

PayPal: 2-5 εργάσιμες ημέρες αφότου επεξεργαστούμε την επιστροφή σας. Στον ιστότοπο ή την εφαρμογή της PayPal μπορείτε να αποφασίσετε αν η επιστροφή χρημάτων θα μεταφερθεί σε τραπεζικό λογαριασμό ή στον λογαριασμό σας στην PayPal.

Τραπεζικό έμβασμα: Έως και 30 εργάσιμες ημέρες αφότου έχουμε επεξεργαστεί την επιστροφή σας. Στη φόρμα επιστροφής συμπεριλάβετε όλους τους σχετικούς αριθμούς λογαριασμών, κωδικούς δρομολόγησης κ.λπ.

Πληρωμή με Αντικαταβολή: Επιστροφές χρημάτων μπορούν να γίνουν μόνο μετά την καταχώρηση της πληρωμής.
Οι επιστροφές χρημάτων μπορούν να γίνουν μόνο με τραπεζικό έμβασμα.
Παρακαλείστε να αναφέρετε όλους τους σχετικούς αριθμούς λογαριασμών, κωδικούς μεταφοράς κ.λπ. στο έντυπο επιστροφής.

Τιμολόγιο: Έως και 30 εργάσιμες ημέρες μετά την επεξεργασία της επιστροφής σας. Εάν έχετε παραγγείλει πολλά αντικείμενα, πληρώνετε μόνο για αυτά που κρατάτε. Εάν έχετε ήδη πληρώσει το τιμολόγιο και κάνετε την επιστροφή εντός 30 ημερών από την παραλαβή της παράδοσης, θα σας επιστρέψουμε το ποσό της αγοράς.

Αξίωση

Εάν το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό ή κατεστραμμένο, θα πρέπει να προβείτε σε αξίωση. Απλώς χρησιμοποιήστε τον σύνδεσμο που λάβατε μετά την παραγγελία σας, κάντε κλικ στην επιλογή "Αξίωση" στο κάτω μέρος της σελίδας και ακολουθήστε τις οδηγίες. Θα πρέπει να συμπεριλάβετε φωτογραφίες με τη βλάβη ή το ελάττωμα να είναι σαφώς ορατό σε τουλάχιστον μία από τις φωτογραφίες. Φροντίστε επίσης να στείλετε τουλάχιστον μία φωτογραφία ολόκληρου του προϊόντος τραβηγμένη από μπροστά και μία από πίσω, καθώς και φωτογραφίες τόσο της εσωτερικής όσο και της εξωτερικής συσκευασίας, συμπεριλαμβανομένης της ετικέτας αποστολής. Θα επεξεργαστούμε την αξίωση και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό. Οι διαδικασίες διεκδίκησης διαφέρουν από προμηθευτή σε προμηθευτή.
Έχετε άλλες ερωτήσεις σχετικά με τις επιστροφές;

Έχετε άλλες ερωτήσεις σχετικά με τις επιστροφές;

Επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας στο info@lampemesteren.gr ή στο +30 800 493 822 222 - θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε. Αυτήν τη στιγμή η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να χειριστεί μόνο ερωτήματα που αποστέλλονται στα αγγλικά.