Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου?

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου?
Οι χρόνοι παράδοσης είναι εκτιμήσεις με βάση τη διεύθυνση παράδοσής σας. Οι ειδικές παραγγελίες, τα προϊόντα που δεν υπάρχουν σε απόθεμα και τα προϊόντα που βρίσκονται σε αναμονή μπορεί να αυξήσουν τους χρόνους παράδοσης. (Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τα ανταλλακτικά και τους προμηθευτές που εδρεύουν εκτός Δανίας).
Θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όταν το πακέτο σας εγκαταλείψει την αποθήκη μας. Αυτό το μήνυμα θα περιέχει έναν αριθμό παρακολούθησης, τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να εντοπίσετε το πακέτο σας στο διαδίκτυο.
Εάν η εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης έχει παρέλθει και δεν έχετε παραλάβει ακόμα την παραγγελία σας, επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας στο +30 800 493 822 222 ή στο info@lampemesteren.gr. Προς το παρόν η εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να χειριστεί μόνο ερωτήματα που αποστέλλονται στα αγγλικά.
Για να διασφαλίσουμε ότι θα παραλάβετε τις αγορές σας το συντομότερο δυνατό, ενδέχεται να χωρίσουμε την παραγγελία σας σε περισσότερες από μία παραδόσεις. Το κάνουμε αυτό για να σας προσφέρουμε την ταχύτερη και πιο ευέλικτη εξυπηρέτηση που μπορούμε. Το σύστημα παραγγελιών μας βρίσκει την πιο πρακτική λύση για κάθε παραγγελία ξεχωριστά. Εάν χωρίσουμε την παραγγελία σας, η επιβεβαίωση αποστολής σας θα περιέχει έναν αριθμό παρακολούθησης για κάθε μεμονωμένο πακέτο.

Έχετε άλλες ερωτήσεις σχετικά με την αποστολή και την παράδοση?

Επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας στο info@lampemesteren.gr ή στο +30 800 493 822 222 - θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε. Αυτή τη στιγμή η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να χειριστεί μόνο τα ερωτήματα που αποστέλλονται στα αγγλικά.