Αξιώσεις

Εάν το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό ή κατεστραμμένο, θα πρέπει να προβείτε σε αξίωση.

Σημαντικό:

Είναι πολύ σημαντικό να κρατήσετε την αρχική συσκευασία. Εάν δεν το κάνετε, είναι πιθανό να μην μπορείτε να ασκήσετε αξίωση κατά του αποστολέα. Το προϊόν δεν επιτρέπεται να μεταφερθεί από κανέναν άλλον εκτός από μία από τις εγκεκριμένες από εμάς μεταφορικές εταιρείες.
Όταν κάνατε την παραγγελία σας, λάβατε έναν σύνδεσμο που σας επιτρέπει να παρακολουθείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τον σύνδεσμο για να ανοίξετε μια αξίωση - απλά κάντε κλικ στο 'Αξίωση' στο κάτω μέρος της σελίδας κατάστασης και ακολουθήστε τις οδηγίες.
Η εξυπηρετική ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας θα επεξεργαστεί την αξίωση και θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό - εντός λίγων εργάσιμων ημερών.
Μη μας στείλετε το ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν, εκτός αν σας το ζητήσουμε.
Έχετε άλλες ερωτήσεις σχετικά με τις αξιώσεις;

Έχετε άλλες ερωτήσεις σχετικά με τις αξιώσεις;

Επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας στο info@lampemesteren.gr ή στο +30 800 493 822 222 - θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε. Αυτήν τη στιγμή η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να χειριστεί μόνο τα ερωτήματα που αποστέλλονται στα αγγλικά.